söndag 2 augusti 2009

Förbereder avresan

.




Imorn åker vi som sagt, så nu packar jag.
Tvättar även upp mina kläder så det finns att välja på imorn.
Vill vara lite fin då vi ska besöka en sheltie kennel imorn eftermiddag i Västerås.
Man byter ju även tröjor så ofta nu när det är varmt ute, så blir att tvätta oftare.
Man känner ju om nån slarvat med renligheten och det är inget mysigt alls!

Sen ska det vara ett gott sköljmedel,
för då strömmar det iväg en god doft då man rör sig.
Nu är det en flis tröja i maskin bara, sen är jag klar med dagens tvättande.
Får hålla lite koll på när den är klar så den kan hängas på tork direkt.
Blir en så sunkig doft av kläderna annars, fy!






Så snart jag packat klart lite så ska jag ta mig en sval dusch.

Är otroligt varm idag! Fått färg från solen också, det känns bra!

Men duschen kommer också kännas bra!

Nu när jag har tvättat det jag sover i så är det ett måste dessutom att lägga sig ren.

Imorn runt kanske kl 11 reser vi från Lidköping.

Tar ju ett tag att åka och vi har ju tiden på kenneln att passa.



-Kram Kalas -

Inga kommentarer: