torsdag 9 juli 2009

Yoo Man!


.
Omkring kl 19 ska jag se på en lägenhet!
Den har dessvärre ingen balkong, som jag ju gärna vill ha,
men badkar fanns, så får se vad det är att ha.

Ska även ringa en annan värd i dagarna....
Den som hade en lägenhet med öppen spis, som jag tackade ja till i början på året
och dessvärre hamnade tvåa i kön, men han verkade gilla mina uppgifter
och sa att han hör av sig om han får någon annan ledig
och jag fortfarande kan tänkas vara intresserad.
Tiden har gått, så ska ringa i dagarna och säga att jag fortfarande söker.
Har ett stort intresse för hans lägenheter! Han verkar vara en bra värd!

Efter jag sett på bostad idag, så ska jag hem till Maria på en fika.






Idag har det regnat och regnat!!! Blåst och regnat precis hela dagen!
Föresten, då vi pratat hår i gänget, så har jag berättat om mina rastaflätor!
Är nämligen cyberlocks och deads som två girlisar har gjort,
och för några år sen, så hade jag ju rastaflätor.
Slutet på sommaren 2002 gjordes flätorna och satt sen i 3 månader.
Tog 8 timmar att göra, och jag ville ha en äkta afrikan som gjorde dom.
Två mörka tjejer gjorde dom, men ändå tog det 8 timmar,
trots att båda satt samtidigt och fläta. Jösses vad fort dom flätade föresten!
Eftersom rastaflätor är afrikansk frisyr, så ville jag ha dom gjort av en afrikan!






Foton tagna direkt efter att flätorna precis var klara!




Letade upp foton, eftersom ni varit några som intresserat
er för hur det såg ut på mig, då jag hade i flätorna!
Det blir ju flera hundra flätor i håret, eftersom dom är små och sitter tätt.
Jag hade ju färgat hår, så jag såg först till att färga till en blond nyans
som kan vara skapligt lik min naturliga hårfärg,
eftersom det annars kommer att synas extra mkt då håret växer ut.
Jag valde sen ut löshår i olika blonda nyanser, för att få lite "liv" i håret.
Och sen valde jag att ha några röda flätor, så att det blir som slingor typ.





Så fort jag kommit hem från afrikanska salongen, så ringde jag min bästa vän!
Han som jag Då var ihop med tog fotona, samtidigt jag var i tele.
Som ni ser på fotona ovan.


Försöker scanna in fler foton, men krånglar lite...
När jag fått in de fotona så får ni se fler foton på rastaflätorna.

4 kommentarer:

Lilliss sa...

så jävla snyggt!!! du passar jätte bra i rastaflätorna.

Tiggir sa...

så söt du var i de där!!
du passar i de=)
puss på dig

Carl-Arne sa...

lycka till med lgh

Cool Design Shelties sa...

Cool Hair :o)

//Bente