fredag 17 juli 2009

Summer Summer Summer




Idag är det verkligen en varm dag!
Var ute med Wilmer precis... Kan inte gå så långt här i stan dock,
för det blir alldeles för varmt för Wilmer.
Skulle vara svalare i skogen tror jag... Eller vid vattnet.









Han fick ha sitt nya koppel som han fick på posten idag.
Samt nya bajspåsar! Påsarna är lite tjejiga kanske, men det struntar jag i.
Kopplet är i min favorit färg, mörk lila.
Skulle det varit ljusare så skulle det kunna passa en tjej bättre,
men när det är mörk, så tycker jag inte det spelar nån större roll.


Nu är vi inne igen....
Wilmer är riktigt varm! Flåsar som 17 och vi var inte ute super länge.
Ska ta mig lite nudlar nu, samt kolla nya lägenheter!
Se om jag hittar nån att söka på!
Är såååå varmt i denna på sommarn dessutom för att nämna.
Inte därför jag söker ny, men en till orsak att byta kanske, hehe.


2 kommentarer:

michaela sa...

Lila är en fin färg :) Jag älskar blått och har det på min prinsessa men jag har rosa bajspåsar :P Färg spelar ingen roll..man tar det man tycker om.

Hemmet Är Min Borg sa...

vad roligt med nytt koppel o påsar.kan tänka mig att de blir för varmt för wilmer med långpomenad som idag
kramis