torsdag 23 juli 2009

Sent besök

.
Maria och Linda gick precis!
Vi kommer inte ses på ett tag då jag ska vara i Lidköping och sen
kommer mamma med mig hit till Norrköping för att stanna ett par dagar också,
så nu har vi suttit och pratat, fikat och haft det najs tills nu!






Nettan var också med från början. Hon skulle hämta Candi med.
Jag valde att köpa hem lite fika till oss alla. Brownies och kladdkaka.
Sen spray grädde till, som jag hade hemma och sen hade vi kaffe till så klart!
Inte alls fel vill jag lova! Mmmm....




Wilmer & Candi ........................................... Candi ............




Nu är jag tröööööött!
Imorn ska jag upp i hyfsad tid.. ska packa och fixa.
Sen är avresan vid 16 på eftermiddan och jag önskar
ha fått liiiite städad hemma innan jag åker.
Tänkte promenera ner till resecentrum, så ska alltså försöka va där 16.
Så går tåget vid 16.32.

Idag vart det såå stressad med läkartid på stan, hämta ut sj biljetter,
fixa papper på banken, fixa ny bankdosa, hämta ut pengar på mitt ica kort,
köpa hem lite fikabröd till kvällens träff, tvätta mellan kl 14-18, dammsuga,
samt att jag har två hundar hemma, som inte kan va själva.
Fullt upp hör ni nog att det vart!




Min perserkatt, Oliver



Nu är jag supertrött så ska lägga mig och imorn blir nog lite full rulle så....
Oliver, min perserkatt, ska Maria ha hand om under tiden jag är borta,
så hon har under kvällen nu fått reda på det hon behöver veta osv.
Är ju trots allt 7-9 dagar som jag är borta, så är ett tag för en katt ändå.
Hon har fått tillgång till att stanna och spela wii på kvällar tex,
för då får hon lite kul och Oliver får ju lite sällskap.
Kan behövas lite när jag är borta så pass...


Maria:.. Tack för hjälpen vännen! Du är underbar!

Night!!!

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

wilmer och candi är för söta ihop, lille ollie där me söt
kraaaam

Nettan sa...

Correction: Candi kan inte vara hemma själv HOS ANDRA ;P.. hehe.. Annars är hon skitduktig! :D

Josefina sa...

Det det tror jag inte man kommer HELT undan ;P
Handla på ica tex måste man nån dag göra.
Men jag hade läkar tiden på onsdag,
så förberedde henne på den, dagarna innan tiden var.

Dina grannar har sagt att hon ylar hos er med har du sagt ;P