onsdag 15 juli 2009

Ny bostad tack!

.
Jag söker ny lägenhet Fortfarande!
Flyttade in här 081101 och började söka nytt redan i början på 2009.
Ni som känner mig vet att hemmet är min borg
och att ha rent och fint hemma är mkt viktigt för mig.
.
Jag har afrikansk-origentalisk stil på min inredning.
I denna lägenheten dessvärre så har jag inte fått in min stil helt.
Mkt är ju så klart för att jag rätt så snart efter inflytt började leta nytt.
Kommer inte ihop mig med värden och inte med grannen ovan mig.
Hon klagar på för hög tv, eller på hunden osv osv osv....
Får inte ens ha kompisar över på kvällen, för då ska hon upp tidigt och jobba.
Som vanligt! Då störs hon av att vi pratar och skrattar lite!
Även om det är på en fredag eller lördags kväll så klagas det!
.

.
Eftersom jag söker nytt så har jag inte heller brytt mig om att inreda här än.
Vilket jag saknar! Trivs i min inredning!
Nu känns väggarna kala och vita bara.... Rummen är inte personliga ens.
Det första jag skulle gjort om jag valde att bo kvar är att måla väggarna.
De skulle få en varm cappuccino färg. Samma i hela lägenheten är ett måste.
Olika teman i varje rum skulle ta bort min känsla totalt.
.

Letar hur som helst nytt ÄNNU!
Frustrerad nästan, för jag vill det sååå mkt! Vill flytta!
Vill börja om, vill kunna inreda igen och få mitt mys tillbaka!

2 kommentarer:

Lina sa...

Håller tummar och tår för att du får tag i drömlägenheten!
Grannen kan ju gå och lägga sig-Surtant.

Hoppas det löser sig för er!

Lilliss sa...

hoppas att du hittar någon nu lgh snart!

kramizar!