måndag 6 juli 2009

Eget intiativ

.


C-A har tagit sig initiativet att bryta kontakten.
Han klarar inte av att möta konsekvenser på sina misstag.
Han ber om att få hämta sitt wii imorn, så jag har fått packa ihop det nu.
Så ska vi byta extra nycklar också, såna vi haft ifall man tex råkar bli utelåst.

Wii kom han hit med för några dagar sen, men nu ska skiten ur.
Han gör misstag och sen bryter kontakten.
Varför inte söka hjälp istället??? Blir ju samma "misstag" gång på gång!
Alltid samma ursäkter, att hans hälsa är ostabil!
Jämt jämt samma ursäkter efter såna här underliga utbrott.
Han varken lär av misstag, eller ens söker hjälp.






Fått göra som han ber om.... Men snacka om att krångla!
Jag bad bara om att få vara ifred, men 50 år som han är,
så pallade han inte det och bryter nu kontakt.
Jobbigt att fly så där hela livet...
Det är ju när man möter problem som man växer upp?
Well well, cykelställ.......

5 kommentarer:

Electra 225 sa...

Hej,Helt rätt tjejen så är det men han har inte fattat detta den dumme gubben..Låt han hämta sitt spel men dra igen dörren fort sen..Kram på dig

Tiggir sa...

Hej gumman!!! Vilken tjurig gubbe han e då!! Men slo igen dören fort när han har gåt utt
Kram

Carl-Arne sa...

Ja tar nu fullt ansvar för att jag gjort dig illa. Kan inte gör något större för dig än att befria dig från mig. Jag har verkligen förstått att jag gjort dig illa. Större offer för dig kan jag inte göra än att ge upp kontakten med dig som varit det viktigaste för mig när jag fungerar normalt. Det är det enda jag kan göra för att visa hur mycket jag önskar att du ska ha det bra.

Jag möter problemet på bästa sätt Att förlora kontakten med dig va det sista jag vill men för din skull det enda jag kan göra för att gottgöra att jag gjort dig illa. Att ta chansen att det skulle kunna hända igen är jag inte värd för dig.

Spelet har ingen stor betydelse i sammanhanget Det är inget värt gentemot vad jag gjorde dig.

Du får gärna behålla det som lite ytterligare plåster på såret.

Det är ditt.. Varsegod.

Carl-Arne sa...

Jag vet inte mer vad jag kan göra för dig. Att ge upp kontakten för din skull är det jobbigaste valet jag kunde göra..

Ångra kan man ju men vad är det värt.

Att handla o visa att jag tagit ditt lidande på allvar o inte vill att det ska kunna hända dig igen. Det är ju att ta ansvar för det som hände...

Anonym sa...

Kan inte göra något större offer, det låter som någon som gjort en hjältemodig handling istället för att överge sin "bästa vän" i blöta kläder långt från hemstaden, utan vare sig pengar eller telefon. Dessutom en brottslig handling, med risk för andras liv, genom att i upprört tillstånd, BERUSAD, kasta sig iväg i bilen.
"Sök hjälp" har varit mitt budskap, efter alla sms till mig och blogginlägg från C-A:s sida. Det beskrivs ju där som att det är jag som tagit kontakt efter alla år, "vad kan röra sig i henne då..?", när förhållandet var det motsatta. Det är sorgligt.
Jojo: känner inte dig, men du verkar ha fått ett fint kompisgäng omkring dig. Det betyder ALLT i såna här knepiga situationer! Var rädd om dom och om dig själv!

kram, Yvonne