tisdag 21 juli 2009

Det går Fortfarande bra!

.

Idag är en regnig dag....
Inget någon av hundarna gillar och för min del är det väl lite "what ever".
Så vida vädret sen blir bra då jag åker till Lidköping bara.
Mamma har ju flyttat till landet nyligen och har nu en underbar veranda.
Tänkte att vi ska grilla då jag kommit! Blir mysigt!









Fotona är lite från går kvällens bus och då vi skulle gå och lägga oss.
Imorn ska jag på besök hos en ny läkare,
så får lämna vovvarna en kort stund själva här.
Men det har gått bra de två korta stunderna jag blivit tvungen att
lämna dom för att gå och handla på McD eller Tempo runt hörnet.
Då stod jag och lyssnade lite utanför dörren och det var tyst.
Sen var jag ju snabbt tillbaka igen.
Imorn ska nog inte ta så lång tid heller på mötet så....

Nä nu måste jag laga mat, var nyss iväg på Tempo och handlade hem
för några dagar, så dags för lite middags lagning nu.
Great! Imorn ser ut att bli regnfritt, såg jag på smhi's hemsida nyss..

Bye bye hammarhaj!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja dem ser verkligen ut att ha roligt iallafall,
kram