lördag 18 juli 2009

Bed writing...

.


Denna helgen har jag tagit det lugnt..
Har idag varit lite djupa tankar. Gått i min egna lilla dröm värld..
Sökt på internet också. Är sugen på att resa till england.
Så kollat lite om det finns bra möjligheter för min del att jobba med djur.
Norge och usa är också mkt intressanta alternativ.
Trivs så bra i norrköping så kommer inte lämna staden..
Men drömmarna om utlandet kommer nog heller aldrig försvinna.


Finns en person som ständigt dyker upp i mina drömmar också. Gordon Ramsay.

Härom natten var jag på nån föreläsning med honom..

Några tjejer längst fram i mitten tyckte att han kunde sätta sig hos dom.

Han förolämpade dom lite genom att säga nån spydig kommentar

och menade på att han föreläser för alla här.. Nått sånt.

Det var på nått sätt logiskt att han inte tänker sätta sig hon dom.

Han fortsatte sen prata för publiken och sen kom han fram till mig.

Jag satt också längst fram, men åt höger i raden.

Sen i drömmen åkte jag med han i en jeep.

Han ville ha med mig på ärenden eller vad det var Hmm...




Är väl bara för han är så himla snygg som han hamnar i mina drömmar. Haha!

Jag älskar ju såna blonda och busiga frisyrer, sen blå ögon också....

Lite för "gammal" för min del faktiskt men,

Vore ju inte alls helt fel att få träffa honom i verkligheten heller *tihi*



Har lagt mig nu men en tänkande lördag som det varit

så kände jag för att skriva några rader i bloggen.
Imorn kommer lilla Candi hit och på torsdag åker jag till Lidköping

på besök hos familj. Ska beställa tåg biljett på måndag.


Gud vad segt det känns att ta tag i städningen då..

Har disk som måste tas, sen ska jag städa inne på toa, damma,

dammsuga, moppa golv.. Ja jag behöver göra en grov städning tänkte jag.
Sen åker jag till Lidköping på torsdag som sagt och stannar där kanske 7-9 dagar..

Sen hänger mamma med hit till Norrköping ett par dagar,

så skönt att ta med henne till ett städat hem.
Får helt enkelt små pyssla lite då och då, nu i veckan innan jag åker.

Får bli så då det tar emot att komma igång.


Ska försöka sova nu, klockan blev precis över tolv.

Natti och dröm söta drömmar, precis som jag tänker göra! Hihi

.

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Hoppas du sover gott, gumman. Och att du kommer träffa någon blåögd Gordon Ramsay, Mr Darcy eller liknande.
många kramar, Yvonne

Carl-Arne sa...

Varit i djupa tankar i 2 veckor. Nu släppt allt o bara slappna av. Inga tankar alls på förflutna nu. Färdig med det efter 2 veckor. Nu bara se framåt.