tisdag 7 juli 2009

Efter regnet, så kom solen...

.
Helena hörde av sig förut via sms och undrade om
vi kunde träffas och gå till rastgård och sånt. Men jag var upptagen.
Hörde dock av mig till henne igen för en stund sen
och undra om vi kunde gå om en stund istället,
men då var det hon som var upptagen.
Vi ska se imorn istället om det finns tid efter jag har tvättar klar.
Har ju tvättid in på eftermiddagen, så efter kanske.
Jag sa att jag hör av mig om jag får tid efter tvätten,
för nu har ju hon hört av sig mest, så nu är det ju min tur lite.






Nu håller jag på och diskar för fullt!
Behövdes verkligen, så skönt att få det gjort.
Igår röjde jag lite på Västerås packningen, innan Maria och Jussi kom.
Så skönt att bli av med den 'bröten' också, som bara låg i vägen.
Bara sovsäcken kvar att få i sin påse då....
För den vart ju bara inslängd i bilen hur som helst, som ni nog förstår.

Inga kommentarer: