onsdag 1 juli 2009

Big Power Meet

.

Jag packar lite nu, för imorn drar jag iväg till Västerås!
För er som inte vet det, så är det ju Big Power Meet!
Största raggarträffen i Europa och vi drar folk från massa länder!
Sist jag var där hade jag så jäkla kul att det blev favoritresan!
Helt fantastiska människor, mkt mingel och underbara dagar i tält!

Maria och Jussi kommer ha hand om min älskade Wilmer. Tack!
Lämnar honom imorn runt 17-18 tiden, samt en fika
och lämnar sen Norrköping strax därefter.
Så är framme i Västerås på kvällen, slår upp tält, minglar runt
med nån cider eller två och sen blir det mer igång på fredag och lördag.
Åker hem på söndag igen! Ska bli skönt!

Bortsett från cruising, marknad, tivoli, utställning.....
Så är ju själva campingen i sig superkul!
SÅ otroligt mkt folk man träffar bara genom att mingla runt bland allas tält!
Oj oj! Ja men det är ju övernattning som behövs,
för att en resa ska upplevas till något riktigt kul!

3 kommentarer:

Electra 225 sa...

Tjena tjejen,Jo där har man ju vart många ggr,va där första gången på 80 talet och sen har det bara blivit större och större,sist jag va där åkte jag i en Lincoln 4D cab bra cruisingbil och vi campade på Johannebergs nere vid sjön,,Och första åren på griscampingen,det tog 6,5 timma att åka till en kiosk och köpa slödricka och tillbaka sånna bilköer va det fy,Ska nog kanske åka nån mer gång så man ska ju ha egen bil på sånna träffar helt klart,,Ha de gött och hälsa Kelle Power(Gröna gummistövlar på sig)

Nettan sa...

Vad skoj att du ska dit! Var nära att jag skulle dit me men syrran ändrade sig så det blir inget. Jag hoppas du får det skoj! :D

Lina sa...

Låter jätteskoj Jojo!
Ha det jätteroligt på utflykten!

Kram