onsdag 17 juni 2009

Inför avresan....

.




Vädret blir hyfsat som ni ser ovan!
Först skulle torsdag eftermiddag regna massa, samt lördag.
Nu visar det ju torsdag förmiddag, samt söndag.
Kanske blir imorn och söndag hinner det ju ändra sig med...


C-A fick ta med sig två kassar med tvätt,
med tanke på att nån snodde min tvättid tidigare idag
och jag ju måste tvätta inför camping helgen.
Vi åker imorn, torsdag och jag har nu precis börjat packa.


Linda ringde i eftermiddags och talade om att hon hänger med,
men fick dessvärre nyss höra att hon inte gör det ändå.
Hade vart jättekul att ha med henne,
samt även bättre för packning om man har två bilar.
Förstår henne samtidigt för hon har ju precis kommit hem
från en annan semester, så vill vara hemma lite nu.
Synd att hon inte kommer med, men önskar henne en härlig midsommar!






Har idag gjort en massa ärenden på stan och nu är det dags att packa.
Kläder blir ju svårt att packa eftersom endel av det tvättas nu under natten.
Även besök på bolaget är gjort, så nu har jag
och C-A fixat vår del att dricka under helgen.
Blir ju inte att man super, utan mer att man tar nån då och nån då...
så mest att man delar upp det på lång tid
och det hinner man ju inte bli så påverkad av.
Så mer att man lixom har alkoholen att njuta av istället.


Midsommar trots allt,

så personligen känner jag att det då kan vara gott att göra så.
Behöver fortsätta packa här nu,
har ju precis börjat som sagt och klockan är redan mkt så....
Imorn blir det att fixa med kordinater till gps.
Jag vet ju vart vi ska, men allra sista lilla delen kan
vara bra att veta lite mer av gps. För övrigt kan jag vägen utantill.
Idag har vi haft så mkt att vi inte hunnit ta kordinater.
Nä... nu måste jag packa som sagt.

Klockan är ju nästan 23 i skrivande stund.




.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

va söt wilmer tror nog ni ska åka till mommo nu lite,
det hoppas jag ni gör snart, jag saknar er mycket

hoppas verkligen ni får de roligt och att vädret är bra
pussen o kramen på er

Carl-Arne sa...

haha Många flaskor lättare var bilen när vi åkte hem.