fredag 26 juni 2009

En Nalle till utvalda bloggare!

.

Denna nallen fick jag av Viktoria! Tack!
Blev jätteglad att jag var en av de utvalda till att få nalle!


Nu ska jag skicka vidare nallen,
som man ju gör just för att lära känna andra bloggare.
Har aldrig gjort detta förut, så hoppas jag gör rätt.


Så ni som nu får denna Nalle av Mig ska skicka Nallen även till Viktoria!
Det vill säga hon, men även Jag blir en av era tolv utvalda!
Alltså dina vänner ska även skicka tillbaka till mig.
På detta vis får man fler som hittar till ens blogg..
Plus att man själv finner till andras trevliga bloggar.
Ni ser ju lite hur jag gjort nedan med och jag
kommenterar till de som fått denna nalle av mig, så de vet om.


Nu ska vi se.... Har inte gjort detta förut som sagt..
Men jag väljer ut dessa trevliga bloggare nedan, att få denna nalle av mig:

Frideborgs
Underbara Hem i en Ladugårdsbyggnad
Niini's Turbo
Chippens Hörna
Anki
Stintan och Zelda
5fel
Sheltiene våre
Cool Design Shelties
Caroline Bloggar
Sheltie Bus
Hundliv
North Sheltie

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

oj tack så jättemycket tjejen jag ska ta med den när mitt nät fungerar efter flytten om det är ok ,den är för söt;)
puss o kram

Lina sa...

Tack å tack! Ska genast blogga.