fredag 26 juni 2009

Dead or Alive?

.

Michael Jackson KAN vara död!!
Jo visst, jag tittar nu på CNN och nyheten är stor!
Fick höra att han är död, så började genast ta upp lite info
och skvaller om hans död, är redan stor!
Till och med Wikipedia har skrivit redan att han är död!
Där står det att han dog 25 juni 2009!

Jag slog genast över till CNN på tvn, som ju är live från Los Angeles!
Och där säger dom att det ännu är oklart om han är död eller inte!
Så ryktena om att han skulle vara död, kan ännu vara "falska".

Han ska visst ha tagit droger ihop med alkohol och då hittats livlös efter överdos.
Läkare och sånt ska ha kört honom till sjukhuset och då andades han tydligen inte.
Dom försökte få tillbaka pulsen, men det ska dom tydligen inte lyckats med.
Det ryktas nu att han ligger i koma på sjukhus i L.A!
Men ännu vet man inte så mkt. Det är fullt av fans utanför sjukhuset
och familjen är gömda i nått privat rum, ovetade.
Andra säger hjärtattack, att överdosen blev för mkt så hjärtat tog stryk!
Men..... fick dom liv i han eller inte!? Återstår att se..

CNN söker information hela tiden!
Familjen ska enligt en intervjuad på CNN ha pratat med
familjen Jackson på sjukhuset och de är förstörda och ovetande.
Inte ens de tycks veta ännu och gråter ovetande....

Michael Jackson är ingen idol till mig eller så,
men det är ju trots allt en stor ikon som man alltid hört om i sin uppväxt.
Michael ska visst ha stora pengaproblem de senaste åren.
Turné är på gång, kanske för att tjäna in pengar som fattas.
Han ska visst ha tagit nått stort lån och det ska betalas tillbaka i december 2009.
Något som han visst ska ha haft upp i halsen så att säga.
Mått dåligt av som det verkar alltså.
Droger sägs ha varit inblandade flera ggr, samt att
det tydligen ska ha hänt förut att han tagit överdos på samma sätt.
Det chockar inte så många att han nu är på sjukhuset säger dom nu på CNN,
för många har sett honom svag en tid och mediciner har
han visst gått på även då det var rättegång mot honom för några år sen.
Så problem med medicinerna ska han ha haft ett tag.


Meddelar när jag vet mer.....
Se på CNN för att följa nyheten Live!

5 kommentarer:

Anonym sa...

idiot han dog av en hjärtinfarkt... och det stämmer att han dog den 25 för han dog igår kväll och då är det dag i amerika RETARD!!

Josefina sa...

Idiot själv, som väljer sig som anonym
när jag har ip nr å allt framför mig, HAH!

Ja överdosen ska det vart FÖRST, å sen tog hjärtat stryk! Idiot! Hjärtattacken var av att överdosen blev för mkt säger dom

Ja i LA var det den 25e när han dog. So?

Josefina sa...

Allt bra i Örebro annars? ;P

Carl-Arne sa...

hmm att skriva RETARD går ju bra anonymt. Fast ganska meningslöst.
Blir lite barnsligt på något sätt..

Viktoria sa...

Intressant info Jojo.
Märkligt att jag känner en stark sorg över hans död, inte att jag gråter eller så, men jag blir förvånad över mig själv.
Tragiskt levnadsöde!

Den anonyme, som tror är anonym....är ju också en sorglig historia....snacka om dåligt självförtroende....