måndag 11 maj 2009

Sista för idag....

.

Precis hemma hos mamma nu.

Blev bättre bilder med digital kameran

men det kan ja ju inte lägga in i blogg nu.

Wilmer åker bil på ena bilden och den andra så promenerar

jag både Alfons och Wilmer i koppel.

Teppi går lös bakom oss.

Ser till att alla i flocken är med på promenaden.





Gick en timmes promenad.

Försökte styra upp alla hundar efter energi.

När Wilmer var osäker så såg jag till att Alfons kunde gå lite

framför Wilmer och ge stabil energi och tvärtom.






Efter promenaden så gick jag upp
en stund i lägenheten, pappas..
Spelade lite bowling på wii, medan Alfons
och Wilmer busade en stund. Stannade nog bara 30 min.
Sen tänkte jag att dom är lagom trötta
och kommer nu sova bra båda två.
Ska upp i bra tid och rasta Teppi och Alfons imorn,
så ska lägga mig rätt så direkt
.

Inga kommentarer: