söndag 17 maj 2009

"Hemma"


Ligger i sängen.. Stänger ju kl 2 i små städerna.
Hemma stänger ju uteställena kl 3.
Vi var ju 3 skolor som hade återträff och över 400 bjudna,
men på deras lista var vi 31 st och inte ens Alla av dom kom.
Fattades några av dom..
Men sen flöt det inte lite fler folk och vi bildade lite fler konversationer, drack lite och festen hade börjat, trots att så FÅ kom på återträffen.
5 st från min klass kom, med mig alltså.
Inte många alls från just Ruden som jag gick.
Vi var ju ändå klass a till e men bara 5-6 st kom allt som allt.

Många sa att det var så dyrt..
Så de kommer senare, men jag ser mer upplevelse än så i det.
Dessvärre så var det alltför många som såg de 425 kronorna
som för mkt, eftersom vi blev så FÅ.
Men men, det var ändå trevligt och när festen började på,
fler dök upp och sånt, så minglade man runt mer
och hade det trevligt trots allt.

Nu ska jag sova.
För nu är klockan 3.10 i skrivande stund.
Hörs mer imorn. Kramiz
.

Inga kommentarer: