torsdag 2 april 2009

Vårstök!


.
Hunnit städa massor!
Röjt undan på bänkar, bord, stolar osv, men inte klar än dock!
Har dammat av ytterligare, med fuktig trasa och medel.
Får diska senare, men är fint runt om nu och spislock ligger på.
.
Har en klädborste som jag använder till möbler, textiler och liknande..
Behövs ju då man har perser för det första!
Samlar sig damm och katthår dagligen ju, jobbigt emellanåt, men älskar ändå min Oliver!
.
.
Vår städning tar ju sin tid och görs inte på en dag...
Ska ta och putsa fönster någon annan dag också, en solig vårdag!
Dricker kaffe samtidigt som jag städar och grejar.
.
Snart är det dags att fixa mig i ordning för att hinna möta Lotten kl 11.
Men ska snabbt dra runt dammsugarn ett varv innan duschen.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

oj så fint har fått till de, jättefint i soffan nu med kuddar oxå, o sen mitt lilla hjärta där me,