onsdag 1 april 2009

Hund är som barn....

.

Hund är som barn, för det ligger leksaker överallt..
Jag lägger i dom i hans leksakslåda i sovrummet, men ser han att jag gör det,
så tar han ju ut dom med en gång, lägger jag i den igen, så tar han ut den...

Han trasslar mkt denna killen!
Rätt var det är så kan jag höra "Kajsa" spela en trudilutt.
Kajsa är den orange-blå kossan som ni ser på bilden,
Trycker man på Kajsa's hals så spelas en melodi:
"Nu i ro slumra in, i bädden så fin"

Hur som helst....
Då har han alltså startat Kajsa i sovrummet rätt var det är!
Nu i skrivande stund som kommer han från sovrummet in hit, bärandes på en leksak.
Läser man om sheltien, så är det ju svårt att gissa ålder på rasen,
för även äldre shelties har ju så mkt lek och sånt i sig!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja precis som de ska va
roligt när dem trasslar