tisdag 7 april 2009

- Foto Galleri -

.
Sömnen blev inte helt som tänkt idag.
Gick ju upp 6.30 igår och tänkte sova ut. Men Wilmer väckte mig 8 idag....
Seg, trött och inte utvilad så går jag ut för att han ska få baja löst..
Han har varit lös i magen några dagar så fått börja med inolaxol igen.
Det hjälper magen att stabilisera sig, men tar ett par dagar.
Han behövde gå ut och tömma sig igen, tidigt och med seg matte.
Gick inte och la mig igen, för kl 8 är en för dåligt tid att snooza på.
Soligt och riktigt fint ute idag också.... ser på nyhetsmorgon och
ska vakna till liv utan kaffe nu tänkte jag


Igår byggde jag upp ett album till alla. hundträffar .vi har.
Där i samlar jag alla gångerna under dess datum.
Igår träffade jag ju Linda, Nettan och Helena med sina hundar..
Tog promenad runt fina Strömmen och sen åkte till hundgård, så de fick springa löst.
Albumet finner ni på min hemsida, som allt annat!
Gå bara in på Djuren - Wilmer och där är sen allting om hund samlat....

druttizen.se



Jag vet att jag fått förfrågan av flera om hur det gick med hon
som skulle träffa mig angående att träna Wilmer...
Ska skriva ett inlägg om detta. Är lite för trött just nu, men det kommer.
Förut visste jag inte riktigt vad jag skulle svara alla faktiskt...
Behövde samla tankar och känslor kände jag.
Var ju då även inne i en period där jag var i nån känslig tid.
Lätt till ångest och sånt... men nu har jag kunnat samla tankar bättre i efterhand.
Så kommer skriva om detta så snart jag kan och orkar.

Inga kommentarer: