torsdag 30 april 2009

Dagen efter trim

När jag la mig igår, hade jag en trimmad perser.
Han har ju mkt len päls normalt sett, men även nu så var han mkt len!
Det var riktigt mysigt att klappa honom nu faktiskt!
Huden är alldeles varm och han är ju inte skinn bara, utan har mkt kort päls kvar,
så den pälsen var väldigt len att klappa och jag mös länge med Oliver.
Han älskade så klart uppmärksamheten och blev mysig tillbaka.







Det ser ut lite som han har vita stövlar på sig hehe.
Han hanterar nya utseendet bra.. mysig och framåt.
Sen växer det ju snart ut igen också.
Tror faktiskt att klådan kan hanteras bättre nu också.
Eftersom jag kan bada honom bättre och oftare nu.

1 kommentar:

Carl-Arne sa...

Va lite ovant att se Oliver utan päls i början men när man vant sig blev han riktigt söt..