torsdag 2 april 2009

Canon PowerShot

.Ja, jag vet.... jag är vaken redan...
La mig i god tid men vaknade strax innan 4 och gick inte somna om...
Ska göra ett nytt försök snart igen.
Sägs ju att man ska gå upp en stund om det inte går att somna om.
Vädrar lite nu med, blir så väldans instängd luft i sovrummet..
Finns ju inga fönster och ingen som helst ventil, så kanske svårt att sova för det.
Hör fåglarna kvittra upprepande melodier utanför, .. vet man att det är vår!!

Här har vi en modell som är ny för året!
Ja den modell ni ser ovan är en Canon PowerShot A2100 IS
Den kommer i svart och kan säkert vara något för mig..
Så svårt att veta... har även hamnat på vissa fotosidor, där jag frågat fotografer,
om vad de kan rekommendera i mitt fall som inte vill ha för stor systemkamera,
och den ska vara bra på att ta rörliga foton, tex på springande hund.
Fler tips är sååå välkomna!

Inga kommentarer: