torsdag 2 april 2009

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

.

Går ju inte med Wilmer...
Tog med pipleksak ut och lekte och var kul,
men han attackerar mot folk och det finns inget som får honom lugn...
Han är i vissa fall lättare att lugna än i andra fall..
I eftermiddags så var han lite lättare att lugna.
Men att dagligen vara ensam om att hålla på så här varje meter man går,
och ständigt vara glad dessutom, är svårt...
Blir ju inte heller helt konsekvent då ju.



Har provat alla de tips jag fick idag.
Provat tidigare alltså, men han blev ändå så här på nått sätt.
Andra personer kan vara kul tycker han,
men mig ska han tycka vara kul .24 timmar .om dygnet,
det jobbet är inte lätt, speciellt inte då jag bor .Ensam. också.
Folk han träffar en kortare stund ibland,
har ju lättare för att ge Wilmer endast sin bra energi tex.



Kände för att skriva av mig bara...
Mkt som rör om inom mig känner jag.
Haft ångest idag, men hållt den inom mig och nu ville den ut....
Ska sova snart

.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

vad fin sida du har gjort ,lite vårlikt, ja detta med wilmer måste du få bukt på, för de blir annars att de får fel känslor , att de blir inget roligt att gå ut me han ,för nu ska ha skälla igen, du vet vad ja menar,vi får prata mer imorn om detta, för du ska inte ha ångest över det här, ja kanske skulle avlasta dig lite,jag tror du behöver de,får prata när du är inloggad eller tele