fredag 13 mars 2009

Vem ska ut?

.
Nu pågår Let's Dance och snart får vi reda på vem som åker ut.
Elisabet hoppas jag fortfarande på.
Magnus var faktiskt rätt så bra på första buggen, men på salsan sämre.
Han fick faktiskt 10 poäng från alla 4 i juryn på just buggen, alltså fullpott!




Det är ju nu 4 par kvar, Magnus, Laila, Morgan och Elisabet.
Så eftersom dom är färre, så uppträder paren med två olika danser ikväll
och även en dans där dom gruppdansar cha-cha, med ett annat par.
Elisabet och Laila + danspartner, var i samma grupp och sen Morgan och Magnus då.


Första dansen var i temat "Bugg", sen körde paren "salsa"
Jag hejar ju på Morgan, men han tappade totalt sin bugg dessvärre.
Han skulle inspirera sig av Lindy Hoppare, men eftersom han tappade
koreografin totalt, så blev inget som jag förväntat mig, men jag .VET
att han kan mer så kämpa påååå! Salsan gjorde han bättre däremot.
Laila är ju också bra och förtjänar finalplats ihop med Morgan.
Magnus får komma 3a helt enkelt.




Det var skönt att se Laila och Tobias komma ut på första dansen, bugg.
Dom hade verkligen tagit till sig utseendet från 50-talet och det var såå skönt!

Rock'n roll baby!







Jag är lite besviken på att Morgan lagt av sig lite...
Han var på sin topp, men ger inte alls lika mkt längre..
Han behöver koncentrera sig mkt mer, träna mer och ge mer på fredagarna.
Det är snart slut, så även om det är tufft, så är det inte lång tid kvar.
Sen kan man vila så mkt man vill..


Helena & Morgan = HeMo


Bugg med lite Lindy hopp hade vart såå coolt att se honom göra, men synd..
Fan .HeMo,. kom igen dååå! Yeeeeah!





Vem ska ut ikväll?? ........ Jo Elisabet så klart!
.

Inga kommentarer: