onsdag 18 mars 2009

Vårstök!

Jag har precis diskat!
.
Allt från köksbänken, står nu och trängs på köksbordet, tänkte nämligen
olja in köksbänken, för det är ju trä och måste behandlas emellanåt!
.
.
Rent & Fint
.
Är en underbar dag för att vara ute, men ger ju även energi till att vårstäda å sånt!
Så tar först tag på insidan, och hoppas på fler dagar av sånt här väder!
Får visst låna C-A's bil i helgen, då han ska till en vän i Stockholm,
så ska väl baka tänkte jag och sen även ta med Wilmer ut på något!
.
Nu ska jag torka av köksbänken noga, så den är fräsh
och sen ska ytan få torka lite och därefter är det dags att olja in den!
Så nu ska jag fortsätta här!
.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ååå visst är de härligt, du har så fint kök oxå tycker jag, o de svart vita fotot på dig ååå så bra de e

Carl-Arne sa...

Va fint du gör. Diskat med då som du tycker är så tråkigt. Blir ju alltid min uppgift när vi grejar ihop i köket. Ja jag hoppas du får det bra i helgen. Ses ju sent på söndag när du hämtar mig tid tåget.