söndag 8 mars 2009

Sweet Dreams



Nu ligger jag precis i sängen.
Klockan är snart fem och om tolv timmar så är mitt hjärta Wilmer hemma igen.
Tomt utan honom ju! Ingen som trasslar i leksakslådan....
Har tänkt lite på honom och ska bli sååååå kul att se honom Imorn igen! Saknar!





Har vart jättekul ikväll!
Utanför grand hotell var röda mattan vid entrén, och där fanns så klart kändisar.
Hela norrköping har haft stor fest, och inte då bara nu ikväll, utan hela veckan!
Händer så mkt att man ju inte hinner med att se allt.



Nu ligger jag äntligen till sängs och Oliver ligger vid min sida.

Vad skönt det är med djur ändå. Dom ger så mkt!





Jag är nöjd med kvällen!
Det är så kul när det händer så mkt jämt!
Det bästa jag gjort är faktiskt att flytta från lilla Lidköping!

Där stod livet still! Här händer det ju inte bara saker och ting i stan.. ..

Det är ju fler stor städer precis intill norrköping också!



Nu är klockan precis 5 och jag ska sova nu!

Vi hörs mer imorn och Då får ni mer detaljer om Melodifestivalen och all fest som varit!


Sov gott och dröm så sött!

Inga kommentarer: