onsdag 25 mars 2009

Så nydelig!

.



En helt fantastisk dag!!

Tog med mig kameran ut och försökte få några sköna vårfoton!
Var inte ute alltför länge, med tanke på ögat, men ändå provade att
vara ute längre än jag kunnat under helgen. Eftersom ögat börjar bli bättre igen,
så försöker jag successivt vara ute längre.

Hade inte ont igår faktiskt och inte idag heller,
men håller ännu på att behandla ögat, så går försiktigt fram.
Idag är det en helt vindstilla dag och med Massor massor av sol!






Bilderna ovan

Wilmer såg någon som skulle ta sin cykel och åka iväg hemifrån..
Den ska vi självklart skälla på och ett tydligt tecken på detta är att svansen åker upp!
Ser på bilden ut som han kissar, men han är alltså i zoon till att skälla..
Sen när jag korrigerat, så lugnar han ner sig, det ser vi genom att
svansen går ner igen och han börjar istället nosa, som en hund ska göra...
Han försöker på bild 2 att känna dofter i luften.




Bilderna nedan

Jag försökte jobba lite på kontakt då vi var ute, så försökte be om
hans uppmärksamhet, men han var lite väl koncentrerad på allt omkring.
Jag fortsatte locka med godis, och till slut fick jag en kontakt som godkänns.
Vi får dock öva mer på detta, men nu tittade han och det berömde jag!








Kastade godisarna mot honom i luften, så han ska fånga dom.
Detta är han ju duktig på, så det övade vi lite till.
Tänkte att jag kan ju plåta detta, så förberedde kameran och den knäppte av lite.
Fick några foton på då han fångar godisarna i luften, lite kul att se!








Ha en super skön vårdag!
.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

hahahahah ser roligt ut, ja jag har vart ute i solen,måste passa på nu,