söndag 15 februari 2009

Söndagen blir kväll....

Collie


.Kom precis hem från en långpromenad med Wilmer.
Promenerade bort till hundrastgården och där var hon med de 3 colliesarna.
Så vi gick in, stod och pratade lite och hundarna bekantade sig mer.
Dom har träffats förut, men var ett bra tag sen nu.

Tänkte äta lite kyckling, ris och med brunsås till..
Arne kommer snart hit, så vi äter ihop.
Inget kul att äta själv ju....



Hoppas jag får svar imorn om lägenheten som jag är tvåa på.
Känns lite kört måste jag säga, eftersom killen innan mig, tackade ja och är först.
Känner att jag vill ha denna lägenheten och hoppas att han inte kan ta den lika tidigt.
Det är ju inflytt 1 mars och för att tjejen ska slippa dubbla hyror
så bör man kunna ta den direkt. Därför kollar dom även vilka som tidigast kan ta den,
men samtidigt går i kö ordningen som man tackat ja på.
Jag ligger ju tvåa som sagt. Hoppas han innan inte kan flytta in 1 mars.
För jag kan det och då har jag ju större chans kanske.

Känner mer och mer att jag .VILL. ha denna lgh!
Surt att killen är före i kö!
Kan se mig bo där och kan föreställa mig.. se framför mig hur jag bor där.
Störande att hitta nått som känns bra och inte ligga etta.
Det som vart så svårt att finna såna som känns bra ju!
Vill veta svaret rätt snart också känner jag. För jag vill mer och mer bo där.

Öppna spisen var inte så liten som jag trodde...
Den var i ett hörne och sotaren hade varit där, så bara att använda!
Den ser ut ungefär som bilden nedan i storlek osv.
Påminner om varann....



Bild hämtad från nätet

.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

jag håller tummen för att de går vägen

Josefina sa...

Tack sötnos ^_*