tisdag 10 februari 2009

Nyfiken

.
Har lagt mig men kom precis på en sak som jag bara inte kan släppa!



Fick mail i söndags från en tjej som svarade på min annons på blocket.

Har ju lagt ut att jag söker ny tvåa och även satt ut foto på båda mina djur.

Vill vara öppen med hund från början så det inte blir fel igen.
Hon skrev att hon har en central mysig vindslägenhet på 59 kvm

och med öppen planlösning. Den går även skärma av om man vill skrev hon,

men det lär ju inte jag göra. Då förstör man ju charmen.

Hon skrev också att det går att flytta in omgående.
Jag frågade efter både visning och hyra och väntade sen .IVRIGT. på svar!

Kände att denna låter mkt intressant och jag kollade Eniro för att se exakt.

Den ligger supernära köpcenter och allt så mer centralt är svårt.












Hon svarade på mina frågor och jag tänkte att hyran kändes för mkt.

Men .NU. ser ja ju rätt ju!!

Inte tänkt rätt förut men det står ju hyra 4656 inkl el.

Då är ju hyra inte farlig när el .INGÅR. ju.

Måndag och tisdag så kunde dom visa fram tills kl 14 och onsdag så kunde

dom hela dagen. Så jag måste ringa dom å boka tid imorn. Onsdag blir det.

Hoppas så innerligt nu för än så länge så är det väldigt intressant på många olika sätt!

Har bara tittat utanför kåken än så länge och det ser bra ut.



Önskar åter igen god natt! Och för er som såg mitt inlägg härom dagen,

då jag i söndags kollade på bostad med röda tapeter.. Så var den inget för mig.



Natti nu!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja håller tummer för dig ,o hoppas på de bästa