tisdag 10 februari 2009

Lättad!

.
Fann vindsvåningen på blocket då jag råkade söka på google efter annat ledigt.
Fanns även ett foto i blocket annonsen.

Ser nu att den inte ser så lockande ut på bilden och dessutom är visst en 1,5 rok.
Allt går ihop lite mer än jag tänk, så är inget sovrum tex.
Denna kommer kännas för mkt som en första lägenhet för min del.
Men känns nu bättre med att nån annan tog den.
För hade den varit kanon så hade jag tyckt det varit surt!
Hade ju perfekt läge osv på alla sätt ju!
Men nu känns det bättre när jag sett en bild på den och den inte var i min smak.




Blocket annonsen:



"Mysig takvåning - Värd att se"



Månadshyra: 4 656:-
Antal rum: 1,5
Norrköping: Visa var
Bostadsform: Hyresrätt
Boyta: 59 m²
Gatuadress: St Persgatan 88
Typ: Lägenheter, Uthyres



Har en jättemysig vindsvåning med öppen plankösning på st persgatan 88.
Väl värd att se och inflyttning kan ske omgående... 59 kvm,
möjlighet till avskärmning av ytan om så önskas. hyran ligger på 4656kr inkl el.
Hör av dig om intresserad. Helst via telefon

Mvh Caroline och Mattias

.