lördag 7 februari 2009

Kvällens Resultat!




Klara för Globen har vi nu två stycken!
De andra hamnade på andra chansen,
som sen kommer utspela sig i Norrköping!


Jonathan Fagervall har skrivit till mig i dagarna och
meddelat att han skulle vara med i Melodifestivalen.
Han gick Inte vidare!

















Jag ska gå live på andra chansen här i Norrköping!
Det är på Himmelstalunds hallen och då vet jag alltså redan .TVÅ. som jag kommer
få se på scenen och Caroline Af Ugglas var lite märklig,
men gick tydligen mkt bättre för den låten är för flera andra uppträdanden ikväll,
så får se vad svenska folket vill med den låten....

Sen Har vi Lidköpings bandet Scotts!
Så får heja på min gamla hemstad om inte annat!












Ses nästa lördag, då ny omgång av Melodifestivalen 2009 fortsätter!
.

13 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

o jäklar va häftig din blogg blev nu , de va ju snyggt ;))

Josefina sa...

Jag har satt in en kod som gör att bakgrunden inte ska röra sig ^_*

Hemmet Är Min Borg sa...

ja den va fräsig tycker ja,

Anonym sa...

Vad är det som är nytt.. har inte märkt ngt..

Hemmet Är Min Borg sa...

lina
ser du inte kvistarna med is på , hm funderar

Josefina sa...

Bakgrunden är ändrad ;D
Gjort så bilden ska stå still när man scrollar också, bara mitten delen scollas

Anonym sa...

ok.. inte tänkt på tidigare..

Anonym sa...

Vart hittar nu kvistarna med is på..??

Josefina sa...

Sökte på vinterbilder på google..
Sökte på engelska.

Men gör så att du högerklickar på min bakgrund och sen väljer du "Visa bakgrund", då ser du bilden.

Anonym sa...

Jo men jag ser inte dina istoppar eller vad det skulle vara.. fattar inget..

Josefina sa...

http://elov.se/tmp/vinter07-bg.jpg

Där har du direkt adressen till bilden. Den har jag som bakgrund.. ser du inte den? 0_o

Anonym sa...

nu ser jag vid sidan, men det har jag inte gjort tidigare.. Hmmm konstigt

Anonym sa...

Istapparna syns inte varje gång. nu ser jag dom inte igen...