fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13e



Nu är det nästan midnatt.. Några få minuter kvar på den 13e.
Idag har jag kollat på lägenhet som sagt.. Tackat ja!

Då jag ringde värden så svarar en tjej.
Jag presenterar mig och säger ."Är det Gunnar?"
.. Oj vad fort jag kom på mig själv så ett förvirrat ."eller ja..".
slinker därefter ur munnen!
Usch vad dumt! Klart att det inte är Gunnar.
Nervös var jag också så skyller på det!


Kollade nyss typ på let's dance. Hejar ju på Morgan Alling

och som vanligt kom han först. Han har verkligen imponerat mig.

Han som knappt kan gå i en trappa utan att ramla ju.
Är inte så mkt skräck på tv ikväll som jag trodde

att det skulle vara på en kväll som denna.

Fredagen den 13e å allt..

Den filmen med samma titel börjar kl 2 i natt

och nått mer annat skräck visas kanske,

men mkt mer än det inte, så gick och la mig.

.

Inga kommentarer: