onsdag 11 februari 2009

Från sängen....






Nu är lampan släckt och Wilmer har som vanligt trasslat i sovrummet innan jag släcker.
Fotona togs i eftermiddags då han ville att jag sliter mig från datorn lite.
Har ju sökt bostad å sånt i vanlig ordning.
Så satte mig med Wilmer i soffan lite och såg på tv.






Har lovat att lägga in foton från tjejkvällen och det kommer.

Jag och Linda bytte foton häromdan och då fick jag även de som Nettan tog.

Så kommer lägga in det inom snar framtid ska ni se.

Gillar ju inte att dröja för länge i efterhand med sånt.


Hmm...
Jag känner att det med boende känns väldigt segt.

Känner starkt att jag .VILL. flytta och då helst

centralt eftersom det vore bäst för Wilmer.
Jag tänker på att han kommer att socialtränas väldigt mkt.

Kommer gå mer runt folk, i city osv. Han kommer vänja sig vid barn,

människor, folk som låter, springer, busar, eller går med rullator.. Ja tex då.

Han kommer bli mer social bland främlingar om vi bor i city.

Och det är ju viktigt att med denna rasen göra så mkt socialt som går,

eftersom dom har tendens till att bli för reserverade och osäkra.



Men som sagt..

Känns segt med sökandet av bostad och det

lockar ju att hitta nått trevligt centralt.

Söker i hela Norrköping så klart men antingen är det för dyrt,

eller så får man inte ha katt, eller så blir man inte ens erbjuden visning ju.

Sen bör det kännas bra då man finner nått bra med.

Har det inte gjort hittills.

De få som jag önskat få visning på, för att jag tror de kan passa mig,

då har jag för få kö poäng att jag inte ens får visning ju.





Så segt känns det. Vill så gärna också....
.

Inga kommentarer: