fredag 13 februari 2009

Fireplace apartment

.

Ska se på lägenheten inom några timmar.
Kl 17 slutar tjejen jobbet och sen ska hon byta om och ta sig till bostaden.
Hon bor inte i den nu, så därför tar hon sig till den.



- Foto taget från nätet -



Det är den bostaden på 60kvm som har balkong och öppen spis.
Jag skrev om den igår.
Nyfiken, spänd och allt på en gång!
Hoppas ju sååå innerligt att det är en Bra lgh.
Vill så gärna hitta nått som får mig härifrån nu.
Igår hade jag så kraftig ångest att jag fick svårt att andas,
så känner att jag behöver hitta nått nytt rätt snart.

Säkert en liten öppen spis, men hur som så är det mysigt med en.
Stod inget om den är eldbar, men antar att den är det då det inte står annat.

Berättar sen hur visningen gick...
Blir nog omkring kl 19 som jag ser den!
.

Inga kommentarer: