måndag 23 februari 2009

Här var det illa pinkat!

.


Tyckte jag kände kiss lukt, så gick runt och letade och kände mig för....

Fann sen att det var i .MIN SÄNG!


Kan ju känna på doften att det är Wilmer som gjort det och sist hände det i onsdags,

så fick sova utan täcke och allt! Sov inte .ALLS. bra den natten vill jag Lova!




Fyyyy dig!




Hade gått igenom lakanen också, så blev lite på madrassen under!

Tur att vanish för mattor och tyger är såå bra, men nu ska det torka sen med!






Man ska ju spraya på vanish skummet, låta det sjunka in någon minut och

sen ta bort skummet med pappet, sen kommer fläck och dylikt vara .BORTA!

Mkt bra faktiskt!


Då jag skulle hämta papper, så ser jag att Madicken kissat i duschen .IGEN. också!
Så hund i säng och katt i duschen i vanlig ordning!





Det sägs ju så väldigt mkt att hundar .INTE. kan protestera,

men kan ni då svara på varför Wilmer i onsdags och idag

sätter sig på sin största trygghet i lägenheten!?

Vi sover med stängd dörr till sovrummet och då han lämnas ensam hemma,

så går han Alltid just in till sovrummet, för hans trygghet har blitt där!



Så om han inte protesterar på tex att Madicken är så jobbig som fräser på han

och attackerar, så varför sätter han sig alltid på det

stället som han är mest trygg på????

Förklara gärna det, ni som Vet att hundar inte Kan protestera!!






Jaha! Nu får jag sova på soffan i natt.... .UTAN. täcke! Igen!

Blir lika kass sömn som natten till torsdagen antar jag!

Sov ju inte alls knappt! Fan säger jag!

Men Madicken ska hem till sitt hem på fredag, så får se om Wilmer slutar.

Tvättar inte heller förän på torsdag nu i veckan, så får leta annat täcke!


Värdelösa tvätt tider i denna kåken!

Tre trappuppgångar på .EN. tvätt tavla, fyy!





Skapade precis en tråd på vovve.net

Direkt länk här!

Inga kommentarer: