onsdag 25 februari 2009

Bästa bannern?

.
Gammal banner:


Som ni ser så har jag bytt Banner!
Bytte foton i den häromdan också, som ni kan se ovan!


De nya bannerna ser du .nedan. och med olika textfärger!
Nu vill jag veta lite vad .NI. besökare tycker om de olika nedan!
Om du får välja mellan ljusgrå, mörkgrå och brun, vilken är snyggast?
Den ljusa var tänkt för att bakgrunden är i vintertema,
den grå var väl mest vald för designen och den bruna var tänkt att passa in
i resten av bloggen, eftersom jag har rätt så natur nära färger i min blogg



Kommentera .DIN. röst nu!
Vilken är snyggast och vilken är "fulast" av banner 1, 2 eller 3?




Banner 1 (ljusgrå)





Banner 2 (mörkgrå)





Banner 3 (naturbrun)




Klicka på Tassavtryck och tala om nedan vilken .DU. tycker!

.

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

jag tycker banner nr 2

Anonym sa...

Yo sis!
Jag tycker nr 1 är bäst!

Carl-Arne sa...

jag tycker banner nr 3 e bäst