fredag 30 januari 2009

Så där ja....




Wilmer fick posera lite i skogen som vanligt...
Det var lite snö här och var. Glotterskogen ligger ju lite grann utanför stan.
Härligt att vara ute en sväng och umgås med Wilmer på egen hand.
Lättare med bil ju... kommer inte långt från området annars.
Tog på mig rejäla skor och mjukisbyxor, så jag är rätt klädd för skog.
Dessa stövlar är vattentäta, så bra om man trampar i nån bäck tex.
Har hänt förut då jag hade tennisskor och det var .INTE. speciellt bekvämt!!





Är ju själv ikväll, så får se vad som händer....
Somnade typ 03.30 nått i natt och vaknade vid 8.
Tänkte sen vid halv 9 att jag lika gärna kan gå upp,
så gick in i duschen och sen rullade dan igång.



Kollade på lägenhet strax efter 14 också, helt okej var den.
Lite fel läge av stan bara som det känns.
Kan nog kännas smått ensamt där, eftersom jag ännu mindre kan ta mig
närmare stan om jag bor där, så blir nog säkert lite mer "fast" i gatorna hemma.
Så kanske bättre att vänta tills jag hittar antingen närmare skogen eller också centralt.

Får se vad som händer ikväll som sagt...
Lite let's dance och sen är jag säkert trött med tanke på lite sömn.
Eller så åker jag iväg och köper nått mumsigt och kopplar av framför tvn..
Hmm..... får se sen!
Bäst att fixa lite carbonara i magen nu först kanske!
.

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

men vilka bra kort

Josefina sa...

Ja speciellt den på stövlarna!
Den är jag mest nöjd med (hahaha) ;P

Ja det är kul att få lite fler nya foton på lilla hjärtat ;) Trots att han dreglade i pälsen lite på vägen Till skogen och att hans ögon är lite under behandling med salva 2 ggr dagligen, så blev dom ändå rätt bra. ;)

Hemmet Är Min Borg sa...

ja de syns att de är nåt med ögonena