söndag 11 januari 2009

Kajsa VS Josefina

.
Okej.....

Det är så här att folk jämnför mitt utseende med .Kajsa Bergqvist!
Jag skojar Inte då folk ute har ropat "Kajsa" och frågat hur det går med benet...
Det har även hänt att folk kommit fram och "avgudat" mig som Kajsa,
och dom ber om autografer.. Först visste jag ju inte DÅ vem Kajsa Bergqvist var.
Så åkte hem och forskade!

Än idag säger folk att det finns likheter på ansiktsdrag osv....
Så jag har rotat igenom min samling med gamla och nyare foton,
och det samma har jag gjort på just Kajsa, för att sen sätta bredvid varann!










Orkade inte gå igenom Fler foton hahaha!
Men lite lika är vi nog ändå!
Kan nog få vänja mig vid att dom ber mig om autografer,
för att dom tror jag är Kajsa Bergqvist hehehe
.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

men guuud så lika,undra hur hennes föräldrar ser ut, att ni är så lika,

Hemmet Är Min Borg sa...

de sista fotot där på henne,e lite lik anna,