fredag 30 januari 2009

Hjälp!



Ja nu är det premiären på ett nytt svenskt humor program på 4an, .Hjälp!
Den kända amerikanska skådisen .Chevy Chase. gästspelar även i programmet.
Lite tjockare och lite gråhårigare, men vi minns honom från bl.a ."Ett päron till farsa".
I de filmerna hade den amerikanska komikern huvudrollen.




När Hjälp är slut och även Nyheterna, så kommer Let's Dance tillbaka.
Då avslöjar dom resultatet på kvällens dansare.
Nu åker ju ingen ut ikväll dock, eftersom Magdalena Graaf fått avgå.
Men dom bedömer ikväll som vanligt och behåller rösterna till nästa vecka.
. åker någon ut igen som vanligt.


Från början hejade jag på Mojje men han blev ju också sjuk.
Han ersattes av Niclas Wahlgren, men Magda ersätts inte.
Nu när Mojje inte finns att heja på längre, så är Morgan min favorit.
Mojje heter ju också Morgan, men jag tänker på Morgan Alling!
Han var en favorit då han var i barnprogram då jag var liten,
och jag trodde han skulle vara riktigt klumpig i Let's Dance,
men har faktisktimponerat mig i programmet!!
Han som knappt kan gå i en trappa utan att ramla! *lol*







Ikväll dessutom så lyckades Morgan att få juryns .ALLA. fullpoäng!!!
10 poäng av alla fyra alltså, och nu återstår bara tittarnas röster.
Sen får vi se vem som åker Nästa vecka.


I Körslaget så åkte ju min favorit Wells ut, så .VAD SOM HELST. kan gå snett!
Så you'll never know! Även då man tror man är säker så kommer en twist.....
.

Inga kommentarer: