söndag 11 januari 2009

Efter natten, kommer en ny dag!

.
Blev sent igår och när jag sen la mig, så låg ju Madicken på min säng som hon
brukar på kvällen innan läggdax. Så jag gick in till henne och myste lite.
Lämnade först sovrumsdörren öppen, så att pröva hur Madicken gör under natten..
Wilmer hörde att Oliver åt och blev tvungen att kolla...
men Madicken stod "dörrvakt" precis på andra sidan, så Wilmer fick inte gå förbi!
Han förstod heller inte Varför han inte fick gå förbi.. och varför hon fräser å har sig..
Kände till slut att det är bättre om jag ställer ner kattmaten på köksgolvet som vanligt,
och stänger in mig och Wilmer i sovrummet över natt..




Madicken käkade lite, men sen började hon pipa där utanför.....
Jag fick gå och öppna för henne, medan jag bad Wilmer stanna i sängen.
Då klev hon in i sovrummet!
Jag fick mysa lite till med henne och sen kom hon och la sig i sängen.
Tvättade sig och lite sånt, verkade trivas, men ändå inte helt bekväm med hund är hon.
När hon tvättat sig lite så ville hon ut, så jag fick ju öppna..
Hon ville bara gå och äta igen, men jag stängde om mig och Wilmer ändå.
Får nog avvakta med att sova med öppen dörr lite till..




Gó morron älskling!!!




Har haft lite värk under hela morgonen innan jag klev upp..
Fick det roliga som jag nämnt lite om.
Det var jag som väckte Wilmer idag. Han låg på rygg och visade heeeela magen!
Skulle ta ett kort, men han hann att ändra ställning, hm......
Han som ju såg för goo ut på rygg!


När vi sen klev upp, så fick jag ta en ipren och en alvedon...
Jag kliver ner för trappen och upptäcker att Wilmer igår måste ha trasslat!
Hahahaha! Han har nämligen lagt sitt tuggben i ena tofflan, IGEN!
Det har hänt förut nämligen hehehe





Älskar min Oliver, men det enda trista är hur fort alla hår kommer,
plus att han ser ut som ett geggmonster Varje morgon hehehe
PUSS. på han iallafall, sööt!!
.