torsdag 22 januari 2009

Dagens alla uppdateringar....

.
Mötet gick bra.... Men ska inte gå in på det i bloggen.
Och för min uppblåsta mage har jag fått lite fler läkartips,
så inom 2 veckor kanske borde den vara borta.
Ska ta lite receptfria piller per dag för magen.
Ska tas flera ggr per dag dessutom... huuuha!

Wilmer ska snart in med ögon och vaccineras.
Media Markt ringde och berättade att min mobil tar längre tid på service än tänkt.
Lämnade in den 9 januari och den var räknad att vara klar ca 9 feb.
Men dom letar visst reservdelar och sånt, så tar mer tid än tänkt, (typiskt).

Än har strömmen inte varit avstängd föresten.. hmm...
verkar inte som dom tänker det heller.
Skulle ju vara ett planerat avbrott mellan 9-14,
så får se om det blir alls, eller redan vart ett kort sånt.
Tvättar senare idag och för övrigt söker jag på fler bostäder.
Har ju sån daglig koll på nya lediga lägenheter att det
inte händer så mkt nytt per dag längre,
men är ju snart månadsskifte så kan ju komma in fler i dagarna.
Sökte på en för en stund sen. ..(se bild nedan)

Att jag inte kunde somna i natt kanske var dels för mötet och dels för att jag
tänkte lite för mkt på hur jag ska göra med den lgh jag var iväg och tittade på igår..
Nä nu är kl 14, så ska ge mig iväg snart till djurkliniken!
Ska bara karda Wilmer lite grann, ha honom rastad och sen drar jag iväg!
.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

du kan skriva på msn ,sen när du kommer hem,