onsdag 31 december 2008

**PANG**

.
Tur att vi lekte i skogen igår.
Jag och pappa tog med hundarna till skogen i Råda.
Jag får nämligen strunta i minsta promenad idag.
Han klarar inte ens att att bara rastas här utanför.
Totalt svin rädd för minsta lilla smäll. Total panik!

Får hoppas det är lugnare imorn så han kan få röra sig mer då istället.
Så får ja aktivera nosen inomhus idag istället.
Kanske dra på lite musik, höja tvn lite mer och ha alla fönster stängda!
Då mår han nog bättre. Går ju inte rasta alls på hela denna dan,
så får alltid gå in vid varje rast försök och sen göra nytt försök
senare då han kanske är i mer nödig panik.
Fort måste det gå för han får ju total panik ute annars!




Syrran fyller år, 1 Januari med,
så hon ska firas lite lätt imorn, men sen firas vi båda oss på lördag.
Då kommer släkt och sådant, imorn mest några nära vänner till henne.
Jag fyllde ju 25 år dan före julafton, så Därför slår vi ihop firandet för släkten.



NEW YEARS EVE!

Nanen kommer hit vid 19 tiden idag, så blir mamma,
jag och han som firar nyår ikväll. Vi ska äta lite potatisgratäng,
med sallad, ta nått i alkoholväg och lite sånt.
Wilmers skull vi sitter inne för, annars hade jag lätt gått fram till
torget innan tolv-slaget, det SKA man göra tycker jag.
Nått visst i den känslan. Men min lille kille går ju Först!
Hans första nyår också, så nästa nyår kanske går lättare för han.
.

Inga kommentarer: