måndag 1 december 2008

Så där ja!


star .Nu har jag lagt till text till söndagens alla inlägg också då!. star
Blir ju att man bara sänder iväg inläggen under dagen, eftersom man ju skriver
och skickar dom från mobilen! Man sitter ju knappt vid datorn alls på hela dagen typ,
så man får lägga till text senare då man väl sätter sig vid datorn!
Men nu är inläggen kompletterade med text igen då!



Föresten!!

Jag och Arne hjälptes åt att flytta över mitt källarförråd till nya adressens källare.
Passade på Även idag att rensa bort Extra mkt onödigt,
fast jag redan rensat så mkt av allt.
Känns såååå skönt att han tatt bort ännu mer av allt från källaren,
och även att nu har bytt förrådet äntligen!



Näää, mina vänner!

Nu är advent över för denna helgen! I skrivandes stund
så har klockan gått över tolv och jag är trött som... jag vet inte vad!
Så tidigt som jag ju gick upp imorse,
så ska jag nu ta med mig mina kära djur in i sovrummet och söööööva!!
Nu lär väl snickaren vara i lägenheten intill min och
fortsätta bygga upp den bostad som det ju kommer att bli,
så är väl borrar och annat enormt väsen klockan 8 på möra som vanligt!

Hoppas att Wilmer inte väcker mig innan, och även att jag ju får sova ut lite nu med!
Trist om Wilmer väcker mig FÖR tidigt och måste ut,
sen ska jag somna om och innan jag ens hinner andas
på någon djupare sömn, så väcks jag att byggeriet!
Man blir ju inte utsövd då Wilmer först väcker mig ut den sköna sömnen
och sen då man inte hinner hamna i den igen då man lägger sig tiiiidigt,
efter han fått springa ut snabbt!


Näää.... NATTI NU! KÖSS heart

Inga kommentarer: