lördag 20 december 2008

Men suck då!





Han kissade ute och jag försökte få honom att lika gärna göra
alla behov så att vi sover bättre och han inte måste ut igen.
Han gjorde inget dock och nu när vi är inne så verkar han inte nöjd
med att bara ha kissat. Han vill ut igen, trots att vi precis kom in.
Hon över klagade här om natten för att han ska ha gjort ett skall som
hon vaknade av kl 2, så får inte hända igen känner jag.
Om så lite kan väcka henne.. För så farligt var det ju inte.


Jag blev väckt ur min skönaste djupsömn förut och sen vill ju Wilmer

gärna dra runt mig på varje centimeter av hela stora gräsmattan

innan han väljer ut en plats som han klarar av att baja på.

Var ändå ute en bra stund och trampa runt,

samt bara stod still för att han ska kunna sätta sig nån jäkla gång.

Sen sa jag till honom på slutet att vi ska gå hem, vi ska sova.

Det vet han ju vad de båda sakerna är och jag tänkte att han hinner göra nått ändå..

Gav honom flera chanser, men ändå inget.





FAN!. Nu gjorde han ett Högt skall ifrån sig här inne.

Men va fan! Ska jag ta på mig och av mig hela jävla natten!

Jag behöver sova ju! Nu står han och gjor på mig. Fan va störande.

Han kommer skälla högt om jag inte tänker resa mig,

så lika bra att klä på sig igen om han inte kan ge sig. Suck! Och gäsp
.

Inga kommentarer: