fredag 19 december 2008

I säng


Tänkte lägga mig lite tidigare idag.
Nu hann klockan bli lite mer än tänkt ändå..
Det va ju 21.30 eller nått nyss. Tycker inte tiden gått fort alls,
så tänkte att jag lägger mig tidigt och går upp tidigt istället.

Arne är på nått festande med sitt jobb,
hade det inte varit för det så hade vi åkt till Lidköping redan idag.
Han ville åkt på söndag, men det blir så sent tycker jag och åker då hellre imorn, lördag.
Då tänkte han att vi kan åka senare på lördagen, eftermiddag - kväll.
Så får se när det blir.


Jag hade gärna åkt tidigare, men vet heller inte om när dom festat klart eller nått.
Skrev tidigare ett sms å fråga om när dom blir hämtade i Linköping,
men inget svar än, så får se helt enkelt.
Jag är ju också en chaufför om han dricker för mkt.


Har vart lite små segt ikväll faktiskt. Trist att sitta ensam på helg kvällar..
Wilmer verkar inte känna för att sova, han trasslar här i sovrummet
och själv så är det lika bra att försöka sova så det blir nästa dag nån gång.
Får se när jag vaknar med, för jag tänkte kanske sticka iväg
och sola innan jag duschar. Beroende på tid då.
Sen tänkte jag kanske fika lite och tjuvtända det 4e ljuset i staken.
Kommer ju hem till 3 tända ljus i januari annars,
så kan va mysigt att få lite känsla innan vi åker kanske..
Undra om Arne är iväg sent in på natten. Svårt att inte helt veta samtidigt.
Tänkte man kunde ta frukost ihop kanske och tända ljuset å sånt.
Han har inte packat ur allt ur bilen heller än.
Han fick massa saker av mig då vi flyttade förrådet, men allt är kvar i bilen.
Blir nog mkt att göra Imorn trots allt, beroende på när han är i liv också.
Har grejat till och från hela dan för att förbereda inför imorn,
det ska väl Arne göra allt imorn antar jag. Tror inte han packat än.


Ska bli kul att hälsa på min kära lilla familj igen!
Hoppas inte vi är framme för sent bara.. Blir ju så hastigt inpå sängen annars
och det är ju inte lika trevligt ju.. Bättre med nån fika,
Wilmer får promenad efter alla timmar i bil osv.
Nä nu ska vi sova här. Wilmer har äntligen lagt sig också! Kramiz
.

Inga kommentarer: