onsdag 17 december 2008

Nu var det klippt!


Ursäkta röran i bak...




Hade denna gången en ny frisör, en yngre tjej i min ålder typ.

Hon provade även ett visst pulver på slutet,

som man ska pudra lite i hårbotten med.

Detta kommer göra att håret blir mer formbart.

Så nu kan jag frisera lättare, för jag köpte ett sånt pulver för 149:-



Blir kul att få känna lite på håret själv sen.. det måste man alltid tycker jag.

Men nu är nästan all färgad del av håret borta, så jag kan spara ut igen.

Detta är alltså min .naturliga. hårfärg på fotona!


Ska se till att spara ut håret lite längre igen, nu när ful utväxt inte stör mer.

Skönt med nyklippt och mer formbart hår igen!

Kan ju rufsa till mer som sagt... Gillar busiga frisyrer!

Nöjd med nya frisören också är jag. Så bra salong i det stora hela!

.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket bra frisyr på dig tjejen.Va söt.

Hemmet Är Min Borg sa...

ja håller med jan ,riktigt fin blev du

Anonym sa...

oooojjj, tjena snygging!!! =) Jättebar ju, ska bli kul o se det i verkligheten snart oxå!

Josefina sa...

hahahaha går att tolka om det, nu när jag läser en andra gång på vad du skrev syrran! ;P

"Jättebar"