lördag 1 november 2008

Sista natten


Nu ligger vi här och spenderar sista natten i gamla lägenheten.
Jag och Arne körde lådor redan igår kväll efter
att jag fått nyckeln och vi alla fått mat i magen.
Mamma har varit duktig och gjort så mkt hon orkat också.
Tacksam för det!

Vaknade för typ en och en halv timma sen kanske

och har sen dess inte kunnat somna om. Suck.

När vi alla fått i oss frukost så ska vi höra av oss

och då kör vi väl igång rätt så direkt med att hämta kärra!

Mobilt internet och även ett boxer kort att sätta direkt

in i tvn är redan fixat innan jag åkte till Lidköping,

så skönt att både dator och tv direkt kan användas.

Sitter sändare för mobilt bredband på taket så utbudet är just mobilt.


Nä nu har jag legat och vridit mig i snart två timmar här, så kanske

lättare somnar nu när jag gjorde nått annat för en kort stund.

Skriva blogg tänker jag.
Mobilen ballade ur igår så kunde ju inte blogga om det som hände,

men ska försöka få iväg nått inlägg imorn.


Kramiz for now!

.

Inga kommentarer: