onsdag 19 november 2008

Sådan hund, sådan ägare?


Wilmer har ju problem med ögonen
och fått använda en ögonsalva från apoteket, noviform.
Har blir irriterad i ögonen och det kliar.
Han får även torkat "gegg" vid ögats insida, eller ja.. Oftast så är det grönt gegg.



Han är inte helt bra i ögonen ännu och nu verkar det som jag också blivit

smittad av denna ögoninflammation eller vad det nu är.
Igår kväll så kände jag mig konstig i vänster öga och märkte att jag va ganska fuktig.
Någon tår kunde bildas av sig självt och det kändes små irriterat.
Idag har jag fått mer problem med just vänster.
Ögat vattnas, tårar bildas i just det ögat och även jag har nu fått börja med noviform.



Den salva som Wilmer använder. Hoppas det blir bättre inom kort, för oss båda.
Verkar smitta, fast jag försökt att tvätta händerna varje gång jag tagit på Wilmers ögon.
Man får se till att hålla renligheten, så ska det nog gå bra hur som.
Tog lite salva nu innan sängen, så det får vila över natten.

Så natti nu!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas du bli bra jag har samma problem jag fick samma ögonsalva hoppas det gå över och bli jag bättre.