fredag 21 november 2008

Before sleeptime


Nu har jag lagt mig.
Wilmer tuggar intensivt på ett hundben och
Oliver ligger som vanligt intill armen på mig här i sängen.

Gick ut med Wilmer på kvällen och tänkte att jag tar en lång promenad även idag..
Gick till hundrastgården och lekte av en hel del energi.
Vi var ensamma där och rätt så mörkt, bortsett från reklamskylten på byggnaden intill.

Imorn förmiddag så åker vi till Lidköping igen. Men nu bara över helgen.
Arne har sina vinterdäck där nämligen så jag fick äran att passa på
att besöka Lidköping jag med. Vi träffades efter att jag och Wilmer lekt av oss på rastgården.
Köpte frysta vitlöks baguetter som ska ligga i ugnen i nära på 20 min
och sen tar man folié om dom så de förblir mjuka. Nyttigare snacks än vanligt.
Jo vi tänkte att vi tar en baguette och gör upp om morgondagen.

Vi tänkte att vi tar frukost, eller bara kaffe ihop innan vi åker mot Lidköping.
Så får se när jag behöver gå upp.. Ska ju duscha och se till att katten har mat över hela helgen tex. Bara Wilmer som följer med nu då det är en så kort vistelse. Onödigt att krångla med honom när han klarar sig så kort tid. Ska försöka att inte ta med mig mer än nödvändigt också. Så istället för resväskan så blir väl bara en ryggsäck och nessisär, som jag och Wilmer ska få med allt i. Det räcker ju.


Nä nu måste jag sova här. Jösses vad Wilmer tuggar på benet.
Föresten.. Jag är väldigt len och fin på läppen nu! big grin

Inga kommentarer: