torsdag 30 oktober 2008

Uppe innan tuppen


Fick springa upp ur sängen två ggr, då Wilmer skulle spy i soffan.
Han hoppade upp och direkt kände att han skulle spy just där,
så när jag hörde honom ulka så var det ju bara att rusa upp
och få honom spy på golvet.

Efter dessa två ggr så kände jag att det är lika bra
att ta upp allt spy för bortsett från att det var nära att
komma i soffan så hade han ju redan spytt på golvet.
Så fyra högar var bara att ta upp.

Mamma är ju med hit och så som dessa högar låg utspridda överallt
så var det bäst att få bort dom så vi inte trampar i nått på morgonen.
Antingen har Wilmer ätit för fort eller så är han tom i magen.
Brukar ju spy av de anledningarna.

Hmm tyckte jag hörde honom spy nu som jag skriver blogg dessutom.
Skulle inte förvåna mig..
Får nog kolla det när jag vaknar sen, måste ju få sova lite med...

.

Inga kommentarer: