lördag 11 oktober 2008

Dags att sova


Nu kommer ju tack och lov ingen tidning kl 4-5 på morgon, att skälla åt.
Alla mornar utan söndagarna. Då kanske jag kan få sova ut mer.
Ligger i sängen nu och äntligen är Wilmer lugnare.
Jobbig hela dan att jag fick ta en ipren + alvedon
och en påse samarin till magen.
Mådde illa, hade huvudvärk och även ångest.
Krånglade så mkt hela tiden att jag kokade.
Fick ingen luft.. Kände mig för att skrika högre än rösten bär!!!

Tog med honom till hundgård som sagt, tänkte göra av med lite av hans energi.
Endast de där 2 hundarna kom ju och stannade dessvärre inte alls länge.
Wilmer trotsade sen när vi skulle lämna gården dessutom.
Bara att bita ihop, för detta går man igenom vare sig man orkar eller ej,
men visst är det påfrestande. Hoppas på att få sova i natt, ostört!
För utan sömn blir jag inte gladare på dagarna.
Imorn ska han på dejt så hoppas han sköter sig.
Så han inte trotsar utan lyder på plats,
eftersom han ska vara lös med tiken och leka.


Sov gott nu! Hoppas ja på att få göra!
Trots att folk ute festar å väsnas!

.

Inga kommentarer: