torsdag 25 september 2008

A hot autumn day

Nu är mina ärenden på stan precis gjorda.. bara telefonsamtalen kvar.
Riktigt varmt ute idag ju! Höll på att få panik! Solen skiner idag igen, men mer än de andra dagarna och värmen ligger i rätt bra dessutom, så folk har inte så mkt på sig idag, mest nån tröja bara.

Ikväll är det sista dagen av "Vem kan slå Filip och Fredrik" och nu när utmanaren Jessica ligger sist, så måste hon ta igen sen. Hoppas hon vinner skiten!



På lördag är det Guldbingo på vanliga tv4.
Jag har frågat Arne om vi kan spela lite och kanske ha nån bakad potatis till eller så. Alltid roligare att spela Bingolotto då det är nått extra stort ju. Han gick med på att spela, så nu får man hoppas på vinst då! Är ju dubbel lotter dessutom!

Funderar på att ta bussen ner till Vrinneviskogen med Wilmer.
Idag eller imorn kanske, så han får springa av sig totalt på nån åker eller i skogen bara.. Vid nått tillfälle vore det gott att ta med sig en termos med varm choklad och kanske nån macka och sen vara i skogen hela dan igen typ. Sånt är rätt givande tycker jag.

Nu sitter jag och väntar på att kaffet i koppen framför mig, ska svalna lite mer och så ska jag koppla av lite här, så ching på er alla!

Inga kommentarer: